Dne 14.4.2023 přijel první vagón na Úštěcké Horní nádraží. Tento vagón je momentálně v soukromém vlastnictví jednoho ze členů spolku a vagón bude sloužit pro ubytování členů spolku v této lokalitě.Vagón byl vyroben vagonkou Ringhoffer 97647/1917 (výrobní číslo / rok výroby) jako Deg 56-339, pak u ČSD Dd 6-4425, od r. 1957 Dd 7-2235. Vůz byl po vyrobení přidělen ředitelství pro tratě bývalé BNB (Česká severní dráha), dílny Česká Lípa. Po II. světové válce byl nezvěstný, vrátil se v roce 1949 a jeho domovskou stanicí bylo nádraží Praha – Těšnov. Později byl přestavěn na obytný vůz a byl součástí stavebního vlaku. Stavební vlak skončil svou činnost v Bílině, odkud byl vagón převezen do dílen do Mostu a od 10.8.1992 byl v Praze – Jinonicích a po bezmála 31 letech byl převezen do Úštěku.